درخواست نقشه

کسانی که نقشه های هتل ، بیمارستان ، موزه ، فرهنگ سرا ، دانشگاه ( دانشکده های معماری )، مدرسه و هنرستان ، رستوران ، گالری هنر ، بانک ، ساختمانهای اداری ، مراکز خرید و مجتمع تجاری ، خانه های مسکونی ، سالن اجتماعات ، مهد کودک ، ایستگاه اتوبوس و قطار، فرودگاه ، مسکونی وآپارتمانی و یا نقشه از مکان های خاص دیگر نیاز دارند می توانند با شماره زیر تماس بگیرند تا چند عرض چندین دقیقه مجموعه چندین نقشه از هر کدام از مکان های بالا را برایشان ایمیل کنم.

.

کلیه پایان نامه ها و ضوابط و مطالعات کامل مجموعه های زیر موجود می باشد. هتل، بیمارستان ،فرودگاه ، تئاتر ، موزه ، سینما ، خانه ورزش ، مجموعه ورزشی ( استادیوم و سالن های چند منظوره ) ، خوابگاه ،کتابخانه ، توریستی تفریحی ، مجتمع تفریحی _ اقامتی ، فرهنگ سرا ، هنرستان ،دانشکده و دانشگاه ( هنر و معماری ، برق ، عمران و .. ) ، مجتمع های مسکونی ، موزه آب ، خانه سالمندان ، مجموعه آب درمانی ، کانون پرورش فکری کودکان ، مرکز موسیقی ، آمفی تئاتر ، تئاتر شهر ، نمایشگاه آثار هنری ، نمایشگاه نقاشی ، شهرک مسکونی ، ایستگاه راه آهن ، مجتمع اقامتی و بین راهی

.

.

در صورتی که رساله با موضوعی خاصی را داشتید میتوانید با مجموعه های بالا تعویض نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط با شماره زیر تماس بگیرید

.

214 14 14 0910

696 50 60 0936

.

سیروس برادران

.

ساعات تماس: 10 صبح تا 11 شب

.

از جواب دادن به اس ام اس های شما معذوریم - فقط تماس

.

برای دریافت پروژه های پاورپوینت نقد ، بررسی و تحلیل آثار و بناهای معماری ایران و خارجی از جمله ، دانشکده ، مدرسه ، هتل ، موزه ، فرهنگسرا ، مجتمع های مسکونی و ... نیز با شماره پایین تماس حاصل فرمایید.

.

برای دریافت پروژه های روستا از شمال کشور هم با شماره بالا تماس بگیرید.

.

>پروژه های پاورپوینت درس های انسان طبیعت معماری ، بناهای تاریخی ، تاسیسات ساختمان ، تحلیل فضای شهری ، تنظیم شرایط محیطی ، عناصر و جزئیات ، مبانی نظری معماری ، مدیریت پروژه ، مرمت بناهای تاریخی ، مصالح نوین ساختمانی ، معماری اسلامی ، معماری جهان ، معماری ایران ، معماری معاصر ف تحلیل و زندگی نامه و آثار معماران جهان نیز موجود است ، برای دریافت با شماره بالا فقط تماس حاصل فرمایید.

.

.

مجموعه فوق العاده زیبای نماهای ساختمانی اجرا شده در ایران

مجموعه ۶۰۰ مقاله تخصصی معماری و شهرسازی به زبان فارسی (برای اولین بار در ایران)

مجموعه کامل کتاب های تخصصی معماری ( ۲۰۱۱ ) – ۱۰۱ کتاب تخصصی معماری

دستیار معماری – مجموعه چند منظوره برترین های معماری - آموزش ، فیلم ، پلان و نقشه ، عکس ، کتاب

پکیج 300 پلان مسکونی بسیار زیبا – کاملا اجرایی – 45 تا 600 متری

مجموعه بیش از 500 پلان ساختمان مسکونی بسیار زیبا و منحصر فرد - 1 تا 7 طبقه - مطابق با ظوابط شهرداری ایران و استانداردهای معماری روز دنیا

جامع ترین و کاملترین آموزش بهترین نرم افزار پرسپکتیو و سه بعدی سازی پلان و نقشه های اتوکدی Sketch up آموزش

کاملترین آموزش اتوکد 2010 ( از مقدماتی تا پیشرفته )

کاملترین آموزش تری دی مکس 2010 ( مقدماتی تا پیشرفته ) ( مخصوص دانشجویان و مهندسین معماری و عمران)

مجموعه بزرگ نقشه های فاز 2 (مخصوص درس طراحی فنی و کارهای اجرایی )

4 هزار دتایل ساختمانی معماری و سازه - کاملترین مجموعه دتایل های ساختمانی

مجموعه نقشه های اجرا شده در شمال کشور - فاز 1 و 2 ( کاملا اجرایی )

آموزش کامل نرم افزار V-ray به زبان فارسی بهمراه نرم افزار

آموزش فارسی Revit Architecture – از مقدماتی تا پیشرفته

نور در معماری

از جمله علوم و هنرهایی که می توان به نقش نور در آن اشاره داشت ،هنر معماری است که بحث مفصلی را در زمینه روند بهره گیری از نور طبیعی به خود اختصاص می دهد.درهنر معماری نور یکی از اجزایی است که کنار عناصر و مفاهیم دیگر از قبیل ساختار ،نظم فضایی، مصالح، رنگ و … مطرح می شود و در طراحی به عنوان یک عنصر مجزا باید نقش خود را ایفا کند.

Light In Architecture - نور در معماری
یکی از مهمترین مشخصه های نور طبیعی، توالی و دگرگونی آن در طول روز است که باعث حرکت و تغییر حالت در ساعات مختلف می شود. در تاریخ نقاشی توجه به نور در دوره امپرسیونیست ها دیده می شود. هنگامی که نقاشان آتلیه های خود را ترک می کردند و در زیر نور خورشید با نور طبیعی مشغول نقاشی شدند. از مشخصات این سبک توجه به رنگ و نور در ساعات مختلف روز و انعکاس رنگ های اشیاء مختلف در یکدیگر و تأثیر رنگ های پیرامونی و به کار بردن رنگ های خاص و ناب می شد.

نور و معماری
نور، اولین شرط برای هر نوع ادراک بینایی است . در تاریکی مطلق ، ما نه فضا را می توانیم ببینیم و نه فرم و رنگ را . اما نور تنها یک ضرورت فیزیکی نیست . بلکه ارزش روانشناختی آن یکی از مهمترین عوامل زندگی انسانی در همة زمینه هاست . موریس لاپیدوس (Morris Lapidus) می گوید «انسانها مانند پشه هستند . هر کجا نوری باشد به سمت آن هجوم می برند بدون اینکه بدانند چرا. چه بخواهیم و چه نخواهیم به سمت روشنایی می رویم . نور، ما را به خود جذب می کند » . نور همیشه علاوه بر استفادة کاربردی دارای ارزش نمادین نیز بوده است . نور جزیی از ذات زندگی بوده و در بسیاری از فرهنگ ها نور ، یا خورشید ، به عنوان منبع نور ، عنصری خدایی محسوب می شده و آن را ارج می نهاده اند.
در مصر باستان نیز نور دارای اهمیتی ویژه بوده است. بنا به موقعیت سرزمین مصر ، شدت نور و در نتیجه تضاد میان سایه و روشن بسیار زیاد می باشد .
فرم های صریح و هندسی که در معماری مصر از آن استفاده می شده است با گوشه های تیز و دقیق در زیر نور شدید اثری خاص داشته اند .
معماری بازی هنرمندانه دقیق و خیره کننده مجموعه ای از اجسام ساخته شده در زیر نور است . چشم های ما برای این آفریده شده اند که فرم ها را زیر نور ببینیم :” این سایه و روشن هاد که فرمها را در مقابل ما برهنه می سازند . مکعب، مخروط، کره ، استوانه و هرم اولین فرمهائی هستند که نور آنها را به ما عرضه می کند . تصاویر آنها ناب ، ملموس و صریح هستند.
اما در معماری مصر بازی نور و سایه تنها محدود به فرم های بزرگ اولیه نیست . سطوح این احجام از نقوش برجسته ای پوشیده شده اند که با کمال ظرافت نقش پردازی و بر سنگ تراشیده شده اند و به این ترتیب پدیده سایه- روشن در اینجا در مقیاسی کوچکتر نیز تکرار شده است. برای مصریان وجود ذات خداوندی برای بشر غیر قابل دسترس و نامرئی بوده است پس به ناچار بایستی در تاریکی باشد .
راه رسیدن به این خداوند بایستی از روشنایی به تاریکی ختم شود با کمک چنین پدیده های نوری کمی واضح تر می شده است. از طریق انتخاب محل صحیح ساختمان با توجه دقیق به مسیر خورشید ، از نورآن به ترتیب استفاده می شد که شعاع خورشید در زمانی معین تشکیل یک محور می داده و محل خاصی را روشن می ساخت و جاهای دیگر را در تاریکی باقی می گذاشت .
ژان لوئی دوکانیوال Jean- Louis de Canival روشنائی مجسمه های معبد خفرن را به این ترتیب توصیف می کند : «نور از پنجره های کوچک بین دیوار و سقف به داخل و به تک تک مجسمه می تابید و به وسیله سنگهای کف که مرمر سفید سیقلی بودند به ترتیب منعکس می شد که نوری کاملاً محو و فاقد جهت ، فضا را روشن می کرد و ستونها و دیوارها که از گرانیت سرخ بودند در تاریکی باقی می ماندند». مجسمه های خدایان زیاد بودند و این تاریکی نیز بیشتر بر اسرار آمیز بودن دنیای آنها تأکید می کرده است .
تنها اشخاص معدود و منتخبی اجازه ورود به این بخش معبد را داشته اند و می توانستند چنین چیزی را که از دیدگاه امروز نمی توان به سادگی آن را هنر خواند بلکه بایستی آن را سعی در بیان بصری یک ترکیب روحانی – مذهبی نامید ، از نزدیک ببینید . استفاده این چنین از نور به ترتیبی که گفته شد به عمد بوده است و در خدمت تقویت و مادیت بخشیدن به ایده اصلی بکار می رفت.
معابد یونانی چنانکه گفتیم بیشتر مجسمه وار بودند و اثر آنها می بایستی بیشتر بر فضای آزاد جلوی محراب که در میان آن نیز قرار داشت ، انجام می شد . به این ترتیب جای تعجبی هم باقی نمی ماند که بیشتر این فضاهای داخلی تنها یک روزنه یعنی تنها یک در به خارج داشتند . در بسیاری از معابد یونانی نیز باروشی شبیه به مبعد خون با استفاده از یک آب نما که در فاصله بین مجسمه و در ورودی ساخته می شد نورپردازی مجسمه را اصلاح می کردند . نوری که به داخل می تابید با برخورد به سطح آب منعکس می شد و مجسمه را روشن می ساخت . در فضاهائی که احتیاج به نور بیشتر داشتند ، یونانیان از نور سقف استفاده می کردند : بخشی از سقف را با ارتفاع بیشتر ساخته و از فضائی که به این ترتیب به وجود می آمد برای تاباندن نور به داخل استفاده می کردند.

برای درک کامل تر رابطه نور و معماری پاورپوینتی شامل ۳۰ اسلاید را برای شما آماده کرده ایم تا شما عزیزان از آن استفاده کنید.
نام فایل :  پروژه نور در معماری
حجم : ۶٫۹۵ مگابایت – ۳۰ اسلاید – پاورپوینت
دانلود ( لینک مستقیم )    - دانلود ( لینک غیر مستقیم )
رمز عبور : www.farsicad.com        پسورد را با حروف کوچک وارد کنید.
توضیحات :برای دانلود از لینک مستقیم استفاده کنید،
منبع :فارسی کد ، وب سایت برگزیده دوستداران معماری
( کپی این مطلب در تمام وبسایت ها و وبلاگ با ذکر منبع مجاز است)

بزرگترین سایت دانلود نقشه های معماری